تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

نکاتی که باید هنگام انتخاب یک آژانس بازاریابی در نظر بگیرید

ممکن است قبلاً از اینکه COVID-19 چگونه تحول دیجیتال بسیاری از شرکت ها را تسریع کرده است آگاه هستید. اگر قبلاً تبلیغات و بازاریابی آنلاین را یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای به دست آوردن موقعیت خوب در بازار می دانستیم، اکنون بیش از هر زمان دیگری لازم است روی این ابزارها شرط بندی کنیم. هیچ چیز بهتر از این نیست که برای این کار خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید و مهمتر از همه، یک آژانس بازاریابی خوب را انتخاب کنید.

هنگام تصمیم گیری چه چیزی را می توانیم در نظر بگیریم؟ چگونه یک آژانس تبلیغاتی را انتخاب کنیم و واقعا چه نتایجی باید به ما ارائه دهند؟

پاسخ این سوالات و بسیاری موارد دیگر را در زیر خواهید یافت. به دنبال آن برو!


چرا یک آژانس بازاریابی را انتخاب کنید؟


دلایل زیادی برای توضیح اینکه چرا یک آژانس بازاریابی یک همکار ضروری برای شرکتی است که می خواهد درآمد خود را افزایش دهد، به خصوص در زمان های اخیر وجود دارد.


دوره همه گیر که تمرکز را به سمت تحول دیجیتال به عنوان یک آزمون تورنسل برای شرکت ها تغییر داده است. با جهش و مرزها، سازمان ها نیاز بیشتری به پیاده سازی مسیر اتوماسیون فرآیند، راه حل های ابری و سایر امکانات دیجیتال برای اطمینان از کار از راه دور را تجربه کرده اند.


در این زمینه، شکی نیست که باید بیشتر بر حفظ حضور خوب شرکت به صورت آنلاین تمرکز کنیم. جایگزینی که کسب‌وکار را برای جذب مشتری جدید آماده می‌کند، مزیت رقابتی سطح اول را اضافه می‌کند و با تقویت‌کننده‌ها به یک بازمانده تبدیل می‌شود.


آیا دیجیتال مارکتینگ برای همه شرکت هاست؟

بله، قاطعانه.


برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی، SEO، SEM، کپی رایتینگ، بازاریابی ایمیلی و غیره فرقی نمی کند که چه بخش یا اندازه شرکت باشد.


مهم این است که مکانیسم هایی را پیدا کنیم که از طریق آنها بتوانیم زمان بازگشت سرمایه را کوتاه کنیم و روش هایی را توسعه دهیم که شما را به طور مؤثرتری از زمین خارج کند.

چگونه به آن دست یابیم؟

تمایل به نوآوری و توسعه راه حل های فعال در محیط دیجیتال بسیار خوش بینانه است، اما کارها باید به خوبی انجام شود. برای این کار لازم است از ابزارهای لازم استفاده کنیم، فرآیندهای خودکاری داشته باشیم که در زمان و هزینه ما صرفه جویی کرده و مهمتر از همه، با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنیم. ما باید به قلب آن‌ها برسیم و دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهیم به آن‌ها ارائه دهیم، بدون از دست دادن فرصت‌های تجاری یا مبالغ هنگفتی در این راه، به آنها بپردازیم.


برای برآوردن تمام الزامات ذکر شده، آژانس‌های بازاریابی داریم که نه تنها به صورت حرفه‌ای مدیریت رسانه‌های اجتماعی و ایجاد محتوای دیجیتال مبتنی بر SEO را بر عهده خواهند داشت.


یک آژانس بازاریابی شایسته و با نیت خوب تمام تلاش ممکن را برای مشاهده رشد و افزایش سود شما انجام خواهد داد.


مزایای داشتن آژانس بازاریابی

اگر در نظر دارید مدیریت بازاریابی آنلاین شرکت خود را واگذار کنید، باید به خاطر داشته باشید که یک آژانس بازاریابی می تواند هم تیم انسانی و هم تیم فنی را تحت پوشش قرار دهد. این به شما این امکان را می دهد که روی فعالیت اصلی کسب و کار خود تمرکز کنید.


ما مزایای اصلی انتخاب یک آژانس بازاریابی را توضیح می دهیم:


اهداف SMART و KPIها را برای اجرای یک برنامه اقدام جستجو کنید.

یک استراتژی بازاریابی جهانی و یکپارچه را ساختار و شکل دهید.

ابزارها و منابع حرفه ای در دسترس است.

تجربه و دانش به روز شده از آخرین روندها در هر بخش.

اندازه‌گیری و گزارش‌های شخصی‌سازی شده برای تأیید انطباق با اهداف و نتایج کمپین‌ها.

علاوه بر این، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید برای آنها ارزش قائل شوید.

استراتژی بازاریابی و KPI را تعریف کنید

با توجه به چشم‌اندازی که در آن قرار داریم، باید اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت را تعیین کنیم.


بر اساس اهداف تعریف شده، توسعه یک استراتژی بازاریابی ضروری است، زیرا باید به دقت ارزیابی کنیم که چه اقداماتی را می توانیم برای دستیابی به این اهداف انجام دهیم.


علاوه بر این، این اهداف باید KPIها را فعال کنند تا بتوانند پیشرفت را کمیت و ردیابی کنند.

نمایندگی یا داخلی؟

اگر خود را در این بحث عمیق می بینید، باید بر اساس مناسب بودن یک یا آن نوع مدیریت، بهترین را برای شرکت خود ارزیابی کنید.


طبیعی است که هر شرکتی، به خصوص اگر یک شرکت کوچک یا متوسط ​​باشد، ظرفیت کافی برای ایجاد یک بخش بازاریابی دیجیتال چند رشته ای را ندارد. یعنی برای انجام تمامی وظایف و مسئولیت های دیجیتال مارکتینگ، داشتن یک تیم کامل از متخصصان ضروری است.


تخصص های زیادی برای پرداختن به آنها وجود دارد: کپی رایتینگ، SEO، SEM، طراحی گرافیک، طراحی وب، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابی ورودی و غیره.


آیا متخصصان شایسته ای وجود ندارند که بتوانند همه این رشته ها را همزمان توسعه دهند؟ روشن! اما واگذاری تمام مسئولیت‌ها به یک یا دو نفر، شکست را آسان‌تر می‌کند، زیرا اجرای همه چیز به طور همزمان و موفقیت در هر یک از زمینه‌های درگیر بسیار دشوار است.

چه چیزی را در نظر بگیریم؟

از خود بپرسید که آیا منابع داخلی لازم را دارید، آیا تخصص لازم را دارید یا شرکت شما از نظر فنی آماده است.


اگرچه انتخاب یک سرمایه گذاری تکنولوژیک برای انتخاب مدیریت بازاریابی آنلاین داخلی ممکن است، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برون سپاری آن مقرون به صرفه تر است یا خیر، مهم است. نه تنها باید هزینه فناوری (به صورت ارقام)، بلکه هزینه فرصت یادگیری را نیز ارزش گذاری کنیم.


اینها عوامل دیگری هستند که باید هنگام انتخاب آژانس بازاریابی در نظر بگیرید:


استقلال و تخصص در کار: همه چیزهایی را که برای شما به عنوان یک شرکت لازم است، در نظر بگیرید تا استراتژی هایی را که برای توسعه یک مدل بازاریابی و تبلیغات آنلاین موفق نیاز دارید، اجرا کنید. آیا ارزش دارد که برای صرفه جویی در هزینه هایی که در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم، قرارداد فرعی انجام دهید؟

صرفه جویی در زمان: اگر خدمات را برون سپاری کنید، هزینه ای پرداخت می کنید. اگر می خواهید آنها را درونی کنید، همان یکی را دارید، اما بدون فناوری و تخصص. چه چیزی بیشتر به شما می آید؟

صرفه جویی اقتصادی: چه چیزی بهتر است، از دقیقه 0 با اجرای کل استراتژی برای دستیابی به نتایج شروع کنید، یا اینکه ابتدا باید برای یادگیری هزینه کنید؟ آیا تیم انسانی شرکت شما تجربه لازم برای اجرای این نوع اقدامات را دارد؟ به یاد داشته باشید که ارزان می تواند گران باشد.

مقیاس پذیری بیشتر: شما به منابع داخلی وابسته نیستید، اما اکنون می توانید مستقیماً با یک تیم تخصصی که با نیازهای شما سازگار است کار کنید.