تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

خانه هوشمند چیست

هرکسی که در حال ساخت یک ساختمان جدید یا انجام یک نوسازی جامع است، می‌تواند یک سیستم KNX سیمی مانند سیستم Gira KNX یا Gira One را از ابتدا برای نصب الکتریکی جدید خود برنامه‌ریزی کند. سیستم های سیمی با انتقال سریع داده ها و حساسیت کم به خرابی امتیاز می گیرند. کابل های ویژه برای انتقال داده ها به موازات خطوط عرضه کلاسیک قرار می گیرند. KNX استاندارد شناخته شده جهانی برای فناوری ساختمان های شبکه ای است. در اوایل دهه 1990 با هدف ساده سازی سازگاری بین محصولات تولید کنندگان مختلف توسعه یافت. خانه هوشمند چیست؟
بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر
کاربر پسند، انعطاف پذیر و همه کاره از هر نظر: سیستم جدید خانه هوشمند Gira One. منبع: گیرا
فرآیندهای خودکار برای زندگی روزمره
یکی دیگر از مزایای خانه هوشمند: شما می توانید فرآیندهای خودکار ایجاد کنید و آنها را دقیقاً مطابق با روال خود تنظیم کنید. با هر جزء، همه چیز با هم رشد می کند تا یک خانه هوشمند را تشکیل دهد. به عنوان مثال، در صبح ممکن است به شکل زیر باشد:

 

پرده‌های شما به‌طور خودکار بالا می‌آیند تا به آرامی توسط خورشید از خواب بیدار شوید.

در همان زمان، رادیو با ایستگاه مورد علاقه شما روشن می شود.

قبل از اینکه به سمت حمام بروید، چراغ در راهرو روشن می شود.

در حالی که هنوز زیر دوش هستید، دستگاه اسپرسوساز هوشمند یک فنجان قهوه دم می کند.

به محض خروج از خانه، خانه شما به طور خودکار همه دستگاه ها را خاموش می کند.

به جز ربات خلاء: این زمانی است که روز کاری برای کمک کننده آغاز می شود. و می توانید بعد از کار بنشینید و استراحت کنید.

داستان اصلی جنیفر پارو
کنترل کور کور مدرن Gira System 3000 تقریباً در همه جا به طور هماهنگ جا می شود. منبع: جنیفر پارو
چگونه خانه هوشمند را اداره می کنید؟
سیستم های خانه هوشمند را می توان به روش های مختلفی اجرا کرد: هوشمند سازی منازل

 

کنترل خودکار با سنسور

تابلوهای کنترل با نمایشگر لمسی نصب شده روی دیوار

کنترل دستی از طریق برنامه یا سوئیچ

دستیار صوتی که به دستورات صوتی پاسخ می دهد

 

دستیاران زبان به ویژه جایگزین جالبی هستند. افرادی که محدودیت های فیزیکی دارند به راحتی می توانند خانه هوشمند خود را با صدای خود کنترل کنند. سیستم های خودکار تقریباً به هیچ عملیاتی از خود در استفاده روزانه نیاز ندارند: به عنوان مثال، در حین نصب مشخص می شود که کرکره های غلتکی به طور خودکار پایین می آیند تا سایه ای در دما و سطح خاصی از نور خورشید ایجاد کنند. این فناوری به طور مستقل به تأثیرات محیطی بدون نیاز به عملیات فعال واکنش نشان می دهد. بسته به ترجیح خود، می توانید از عناصر مختلف در کنار یکدیگر استفاده کنید.

عملکرد اپلیکیشن خانه هوشمند
با گوشی هوشمند خود می توانید خانه هوشمند خود را از راحتی مبل خود کنترل کنید. منبع: گیرا
برنامه ریزی: سیستم خانه هوشمند شما باید چه کاری انجام دهد؟
آیا می خواهید خانه هوشمند خود را برنامه ریزی کنید؟ مسیر از طریق لیست آرزوهای شخصی شما منتهی می شود: سیستم هشدار، کنترل دمای اتاق، سایه خودکار و روشنایی وابسته به نور روز رایج ترین و محبوب ترین عملکردها هستند. ساده ترین و ارزان ترین راه برای انجام یک ساخت و ساز یا بازسازی جدید این است که در مراحل اولیه به فکر تجهیزات خانه هوشمند برای ساختمان و استخدام یک متخصص باشید. به این ترتیب، می توان یک مفهوم منسجم از اجزای هماهنگ شده بهینه ایجاد کرد.

 

در مورد یک ساختمان جدید یا یک بازسازی جامع، لوله های خالی برای سیستم KNX سیمی را می توان بلافاصله گذاشت. هنگام اجرای خانه هوشمند در آپارتمان های اجاره ای، باید به یاد داشته باشید که تغییرات ساختاری باید با صاحبخانه روشن شود. یک سیستم خانه هوشمند مبتنی بر رادیو با اتصال از طریق WLAN یا شبکه برق در اینجا منطقی است.

 

اول اطلاع رسانی کنید بعد شروع کنید

به راهنمای خانه هوشمند ما نگاهی بیندازید: در اینجا پاسخ تمام سوالات مهم در مورد ورود به دنیای زندگی هوشمند را خواهید یافت. همچنین ارزش این را دارد که روی پیکربندی خانه هوشمند کلیک کنید: برنامه ریز خانه هوشمند Gira خواسته ها و نیازهای شما را در یک مفهوم فردی - فقط در ده دقیقه - جمع آوری می کند.

دستیار خانه Gira
پیکربندی خانه هوشمند
خانه متصل خود را با پیکربندی خانه هوشمند ما در کمتر از ده دقیقه برنامه ریزی کنید.

حفاظت از داده ها در خانه هوشمند
مانند رایانه ها و تلفن های همراه، محافظت از اطلاعات شخصی شما در خانه هوشمند نیز مهم است. مهمترین پیش نیاز برای این کار تنظیمات فردی مانند رمز عبور و تخصیص حقوق هنگام راه اندازی سیستم است. چند قانون اساسی امنیتی را دنبال کنید تا خانه دیجیتال و اطلاعات شخصی خود را به خوبی محافظت کنید.

 

به راه‌حل‌های یکسان شرکت‌های معروف که در آنها امنیت داده نقش مهمی ایفا می‌کند تکیه کنید: کل سیستم باید با یک مفهوم امنیتی یکپارچه محافظت شود. Gira همچنین با یک چک لیست گسترده کار می کند که همه چیز را از انعقاد قرارداد تا نصب حرفه ای گرفته تا پشتیبان گیری جداگانه از شبکه های داده فردی و اتصالات VPN را پوشش می دهد.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی دید شما را در اینترنت و در نتیجه حضور شما را در میان گروه هدف یا مشتریان بالقوه شما افزایش می دهد. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

استراتژی های بازاریابی دیجیتال متفاوتی برای ارائه محصول یا خدمات شما در مقابل مشتریانی که به خدمات شما علاقه مند هستند یا از قبل به دنبال آن هستند و به آن نیاز دارند، استفاده می شود.
شعبده بازی؟ نه، این فقط بازاریابی دیجیتال است.

3) به شما امکان می دهد مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید

یکی از مزایای اصلی دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی معمولی این است که به شما این امکان را می دهد که به طور کیفی و دقیق گروهی از افراد مورد نظر خود را هدف قرار دهید و در نتیجه پول کمتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری خرج کنید.

و غیره. امکانات بسیار زیاد است.

به دلیل این موارد و بسیاری از فرصت های مشابه دیگر، اغلب گفته می شود که بازاریابی دیجیتال شخصی ترین نوع بازاریابی است.

4) ارزش عالی برای پول

دیجیتال مارکتینگ نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند یک کانال تبلیغاتی دیجیتال با کیفیت بالا پیدا کنند که مناسب‌ترین و متناسب با بودجه‌شان باشد.

دیجیتال مارکتینگ نسبت به بسیاری از رسانه های تبلیغاتی سنتی دیگر مانند رادیو، تلویزیون و غیره مقرون به صرفه تر است و علاوه بر این، پول سرمایه گذاری شده در بازاریابی دیجیتال بهترین پول سرمایه گذاری شده است. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

چرا؟ دقیقاً به دلایلی که در قسمت های قبلی توضیح داده شد - زیرا شما فقط کاربرانی را هدف قرار می دهید که احتمال خرید محصول شما را دارند و تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما نشان داده می شود.

5) فروش را افزایش می دهد

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق منجر به افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش می شود.

به عنوان مثال شبکه های اجتماعی یعنی تبلیغات شبکه های اجتماعی و مدیریت آن را در نظر بگیرید که یکی از استراتژی ها و انواع بازاریابی دیجیتال نیز می باشد. تحقیقات نشان داده است که شرکت هایی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، 78 درصد بیشتر از شرکت هایی که از آن استفاده نمی کنند، کار تولید می کنند.

در دنیای امروز، این داده ها تعجب آور نیست اگر در نظر بگیریم که شبکه های اجتماعی چقدر در زندگی روزمره اهمیت پیدا کرده اند و چند نفر از آنها استفاده می کنند (در دنیا این تعداد به میلیاردها نفر می رسد).

پس تصور کنید با تبلیغات از طریق این کانال ها و صرف وجود و باز کردن پروفایل در شبکه های اجتماعی می توانید به چند کاربر و مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنید.

6) آگاهی از برند را افزایش می دهد

در دیجیتال مارکتینگ، تمرکز تنها بر فروش محصولات یا خدمات نیست، بلکه تمرکز بر ارتقا و توسعه برند است که البته هدف اولیه آن افزایش تعداد مشتریان جدید است.

هدف هر کسب‌وکاری جذب هرچه بیشتر مشتری است، و بازاریابی دیجیتال دقیقاً اینگونه عمل می‌کند - هدف آن جذب هرچه بیشتر افراد برای خواندن، نوشتن یا صحبت کردن درباره شماست. هرچه بیشتر در اینترنت حضور داشته باشید، این شانس بیشتر است که مردم شما را به خاطر بسپارند و بخواهند با شما تجارت کنند.

7) نتایج قابل اندازه گیری را ارائه می دهد

برخلاف روش‌ها و کانال‌های تبلیغاتی سنتی که نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم یا بدانیم چند نفر تبلیغ یا تبلیغ ما را دیده‌اند، بازاریابی دیجیتال این مشکل را ندارد. ابزارهای بسیار دقیقی وجود دارد که می تواند جنبه های مختلف کمپین های دیجیتال را اندازه گیری کند و نتایج دقیقی را در اختیار ما قرار دهد.

چنین ابزارهایی به شما امکان می دهد هر روز و در هر زمانی از روز آمارهای متعددی را در پلتفرم های بازاریابی مختلف دنبال کنید. این به شما امکان می دهد موفقیت اهداف خود را ارزیابی کنید، آنها را هماهنگ کنید و تصمیمات بلندمدت بگیرید.

اگر به کل لیست نگاه کنیم، نتیجه این است که هر کسب‌وکاری، هر چقدر هم کوچک باشد، باید در بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری کند، زیرا بازاریابی در حال حاضر و مهم‌تر از همه آینده است.

ابزارهای تبلیغات سنتی مطمئناً می توانند به کسب و کار شما کمک کنند، اما فقط با بازاریابی دیجیتال می توانید مطمئن باشید که زمان یا رقابت از شما پیشی نخواهد گرفت.

نام خود را تبلیغ کنید، به تعداد غیرقابل تصوری از مشتریان بالقوه دست پیدا کنید و ما مطمئن هستیم که در پایان شادتر و راضی تر خواهید بود.

فروشگاه آنلاین

در فروشگاه اینترنتی که به عنوان فروشگاه اینترنتی نیز شناخته می شود، کالاها، محصولات یا خدمات دیجیتال ارائه و برای فروش عرضه می شوند. در این شکل از سفارش پستی، فروش تا حد زیادی از طریق اینترنت، از ارائه محصول تا فرآیند سفارش و خرید انجام می شود. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

گسترش اولیه فروشگاه‌های آنلاین عمدتاً در تجارت کتاب آغاز شد، برای مثال Amazon.de درهای مجازی خود را در سال 1998 افتتاح کرد و از آن زمان تاکنون در میان پرفروش‌ترین خرده‌فروشان آنلاین با طیف گسترده‌ای تقریباً در همه گروه‌های محصول، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. امروزه دسته بندی محصولات پوشاک، بلیط رویداد، اسباب بازی و ضبط صدا از جمله کالاهایی هستند که بیشترین خرید را در خرده فروشی آنلاین دارند.

مهمترین عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی به شرح زیر است:

سیستم فروشگاه

مجموعه‌ای از سیستم‌های فروشگاهی، اعم از منبع باز، نرم‌افزار پرداخت یا اجاره، خواه Magento، Intershop، Plentymarkets، Oxid، Übercart یا xt:Commerce، چه راه‌حل خودتان یا یک سیستم فروشگاهی آماده وجود دارد.
نمایش محصولات
عنصر اصلی فروشگاه آنلاین با، به عنوان مثال، عکاسی، متون، داده های فنی، تصاویر سه بعدی محصول و فیلم ها به عنوان ابزار ارائه.
قابلیت استفاده
یا کاربر پسند بودن فروشگاه آنلاین تصمیم می گیرد که آیا مشتری در فروشگاه بماند و محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای نرخ تبدیل خوب بسیار مهم است بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان
حمل و نقل و برگشت
به منظور رقابت با خرده‌فروشان، زمان‌ها و هزینه‌های تحویل باید تا حد امکان برای مشتری پایین بماند و خدمات پس‌انداز مشتری پسند باید در دسترس باشد.
پرداخت الکترونیکی
پرداخت در فروشگاه اینترنتی باید سریع و مطمئن باشد و روش پرداخت مورد نظر مشتری را ارائه دهد. ارائه دهندگان خدمات پرداخت از اپراتورهای فروشگاهی با اتصال به خرید به صورت حساب، بدهی مستقیم، PayPal، giropay، Sofort، ClickandBuy، کارت اعتباری و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کنند.
بازاریابی و سئو
به منظور یافتن در اینترنت، فروشگاه آنلاین بازاریابی (آنلاین) و بالاتر از همه، بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام می دهد. چیزی که موقعیت مکانی خوب در خرده فروشی است، بالاترین قرارگیری ممکن در نتایج جستجو در خرده فروشی آنلاین است. برنامه های وابسته نیز ابزار محبوب بازاریابی هستند.
نظرات مشتریان
نظرات مشتریان فروشگاه آنلاین در مورد قابلیت اطمینان، خدمات و زمان تحویل آن به منظور تقویت اعتماد و وفاداری مشتری اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.
مهر تایید مغازه
مهر و موم های باکیفیت، مانند مهر و موم های Trusted Shops، EHI، TÜV Süd، TÜV Saarland و غیره نیز برای تقویت اعتماد مشتری و اطمینان از انطباق با استانداردهای خاص برای امنیت، شرایط و ضوابط عمومی، خدمات مشتری و حمل و نقل در نظر گرفته شده است.
خدمات مشتری
در صورت مشاوره خرید، مرجوعی یا استعلام سفارشات، خط تلفن فروشگاه اینترنتی اولین نقطه تماس و فیگور است. مشتری باید احساس کند که به خوبی درک شده است تا برای خرید بعدی به اینجا بازگردد.

5 دلیل برای استخدام یک شرکت طراحی تجربه

وبلاگ
تجربه مشتری یک واقعیت است: شرکت های بیشتر و بیشتری خود را به عنوان یک ارزش برند متمایز قرار می دهند. در اسپانیا بین بهبود تجربه مشتری و نسبت حفظ شرکت ها همبستگی 84 درصدی وجود دارد. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

خوشحال کردن مشتریان و اطمینان از ماندن آنها در یک شرکت، یکی از اهداف اساسی هر شرکتی است. به همین دلیل است که تجربه مشتری به طور فزاینده ای در بازار مرتبط است. در زیر 5 دلیل خوب برای استخدام خدمات یک شرکت طراحی تجربه را به شما می گوییم:

مصنوعی-فناوری-هوش
1. آوانگارد تکنولوژیک
بسیاری از شرکت های مشاوره و طراحی تجربه، سابقه طولانی در پشت خود دارند. با داستان های موفقیت و برخی شکست ها. همه مشکلات قبلاً حل شده است و هر چه یک شرکت سالها تجربه بیشتری داشته باشد، تجربه بیشتری برای کمک به مشتریان خود به طور مؤثرتری جمع می کند.

به عنوان شرکت‌هایی که باید همیشه در خط مقدم فناوری باشند، باید روش‌های خود را تجدید کنند تا بتوانند به هر مشتری آنچه را که در هر موقعیت یا سناریوی قابل تصوری نیاز دارند، ارائه دهند. چالش ها بخشی از کار آنهاست و آنها همیشه برای هر شرایط احتمالی برنامه عمل دارند.

از سوی دیگر، آنها اجازه می دهند آخرین فناوری در کنار متدولوژی های آن پیاده سازی شود تا نتایج بهتری برای سازمان حاصل شود. آنها خود را با بهترین ابزارهای نرم افزار دیجیتال موجود در بازار احاطه کرده و آنها را با DNA مشتریان خود مرتبط می کنند.

چشم دختر

2. دید خارجی
دیدگاهی که یک شرکت طراحی تجربه از مشتری دارد کاملاً ناب ​​و عینی است. نظر افرادی که در سازمان کار می کنند می تواند پس از مدت ها کارکرد بسیار مغرضانه و ناقص باشد و حتی رایج ترین اشتباهات آنقدر که به نظر می رسد واضح نیستند.

از بیرون همه چیز با چشم های متفاوت دیده می شود. همه مشکلات (اعم از داخلی و خارجی) را می توان تجزیه و تحلیل کرد و راه حل های آن را در پشتیبان شرکت جستجو کرد. مزیت این نوع سازمان این است که با اکثر مشکلاتی که ممکن است کم و بیش مشتری را تحت تأثیر قرار دهد، برخورد کرده اند. تجربه به این معنا حکم می کند.

دست های همدلی

3. همدلی و حل مسئله
با جستجوی مقایسه ای بسیار دقیق، به نظر می رسد که این شرکت ها یک روانشناس قابل اعتماد هستند که می توانید تمام مشکلات خود را صادقانه به او بگویید، و او به دنبال راه حلی کاملاً شخصی است تا اطمینان حاصل کند که در این مورد، بیمارش به نتیجه ای دست می یابد. بهبود قابل توجه در وضعیت او سلامت داخلی.

ابزارهای مختلفی مانند صدای مشتری یا صدای کارمند به شما این امکان را می‌دهد که با بینش‌هایی که از واقعیت ساده گوش دادن فعالانه به کارگران و مصرف‌کنندگان برند شما ناشی می‌شود، گوش دهید، یاد بگیرید و تصمیم بگیرید.

اسکرام

4. راه حل های چابک:
  آن شرکت های مشاوره قدیمی که دوره های تشخیص و اجرا در آنها سال ها به طول انجامید، رفته اند. اکنون متدولوژی های چابک یک واقعیت هستند و بهترین متحد برای درک ریشه ای مشکلات و یافتن راه حل مناسب و سریع هستند. زمان طلاست اگر مشکلاتی که نتایج یک شرکت را تحت تأثیر قرار می‌دهند به سرعت شناسایی و حل شوند، هزاران یورو صرفه‌جویی خواهند کرد.

3 مزیت اصلی این روش عبارتند از:

1. کیفیت: عملکرد را برای مشتری و تجربه را برای کارمند بهبود می بخشد، به ویژه به دلیل کار گروهی.
2. سرعت: چرخه های تولید کوتاه تر است و زمان انتقال به حداکثر می رسد.
3. بهره وری: با تخصیص کارآمدتر منابع، بهره وری شرکت بهبود می یابد.