تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

مزایای طراحی وب خوب برای شرکت ها

وب سایت یک شرکت یک نامه ارائه دیجیتال و ویترین عالی برای نشان دادن ارزش ها و محصولات/خدمات شرکت در اینترنت است. طراحی سایت در اصفهان

به همین دلیل پرتال باید تا حد امکان موثر و بهینه باشد. وب سایت شما همان وب سایتی خواهد بود که منجر به تبدیل نهایی کاربر می شود، بنابراین اگر وب سایت ما رابط کافی نداشته باشد یا به درستی نمایش داده نشود، ایجاد استراتژی های بازاریابی آنلاین برای جذب مشتریان جدید برای ما فایده ای نخواهد داشت. تصویر

مزایای زیادی وجود دارد که یک طراحی وب خوب می تواند برای شرکت شما داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به «طراحی وب چیست» مراجعه کنید.
در La Teva Web، متخصصان طراحی وب سفارشی برای شرکت ها، ما 3 تا از بهترین مزیت های ایجاد یک طراحی وب حرفه ای را برای شما آماده کرده ایم. یادداشت بردار!

3 مزیت اصلی طراحی وب سفارشی
1. افزایش اعتماد مشتری
ایجاد احساس راحتی و امنیت برای کاربر در مرور وب سایت یکی از کارهای ضروری است. چطوری انجامش میدیم؟ پاسخ بسیار ساده است: ایجاد یک طراحی وب متناسب با شرکت که در آن کاربر با خرید یا درخواست اطلاعات در مورد محصولات و/یا خدمات شما احساس امنیت کند.

برای انجام این کار، فاکتورهای زیادی وارد عمل می شوند: ایجاد یک رابط کاربری آسان، از جمله تایپوگرافی خوانا، طراحی های مدرن، رنگ های برند، تصاویر با کیفیت شرکت شما و در نتیجه، ترکیب بصری دوستانه ای که حرفه ای بودن و اعتماد را بیان می کند. و ارزش هایی که شرکت شما برای آنها برجسته است.

2. بهبود تجربه کاربری
تجربه کاربری (UX) یکی از مهم ترین عواملی است که باید در هنگام ایجاد یک طراحی وب در نظر گرفته شود. اگر استفاده از وب سایت شما آسان نباشد یا اطلاعات را به درستی سازماندهی نکرده باشد، ایجاد محتوای با کیفیت برای صفحات شما فایده ای نخواهد داشت. اگر نتوانیم صفحه ای ایجاد کنیم که کاربر را جذب کند و او را به ماندن دعوت کند، تمام تلاش و پولی که در استراتژی بازاریابی آنلاین خود سرمایه گذاری کرده اید بیهوده خواهد بود.

عاملی که به شدت بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد سرعت بارگذاری است. طبق جدیدترین مطالعات، اگر یک صفحه وب بیش از 3 ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بیش از نیمی از کاربران حتی قبل از اینکه به آن فرصت بدهند، آن را ترک می‌کنند و اکثریت قریب به اتفاق حتی دوباره تلاش نمی‌کنند. کاربران همیشه به دنبال بی واسطه بودن هستند و این نکته ای است که باید به آن توجه کنیم. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

عامل دیگری که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، ناوبری است. نکته کلیدی این است که همیشه ناوبری را تا حد امکان ساده ارائه کنید. جایی که کاربر می تواند وب سایت شما را به ساده ترین شکل ممکن پیمایش و کاوش کند. اگر یک وب‌سایت کاربرپسند با جنبه‌هایی شبیه به مواردی که کاربر قبلاً به دیدن آنها در وب‌سایت‌های دیگر عادت کرده است، ارائه دهیم، باعث می‌شویم آنها مدت بیشتری بمانند و شانس تبدیل خود را افزایش دهیم (فروش، تماس، فرم‌های تماس و غیره).

3. برای سئو خوب است. بهینه سازی موتور جستجو
ایجاد یک طراحی وب به روز و مدرن به ما کمک می کند نه تنها یک بخش بصری زیبا برای شرکت شما ایجاد کنیم، بلکه به ما در بهبود موقعیت آن در گوگل (SEO) نیز کمک می کند. یعنی ایجاد یک طراحی وب خوب به ما امکان افزایش ترافیک دریافتی از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو را می دهد.

یک نکته اساسی که تأثیر بسیار مثبتی بر موقعیت وب سایت شما خواهد داشت، طراحی های وب واکنش گرا یا طرح های Mobile First است. یعنی طراحی های وب که عمدتاً برای بازدید از دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند. به طور فزاینده ای، اکثر کاربرانی که در اینترنت جستجو می کنند، این کار را از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند و گوگل از این موضوع آگاه است. بسیار مهم است که وب سایت شما 100٪ با دستگاه های تلفن همراه سازگار باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد