تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

دزدگیر هوشمند


این ردیاب حرکتی Cavius ​​از سری Cavius ​​Smart Alarm است که به شما این امکان را می‌دهد تا امنیت خانه خود را از طریق یک اپلیکیشن ساده و کاربرپسند کنترل و کنترل کنید. محدوده محصولات Cavius ​​شامل اعلام حریق، اعلام کننده دما، اعلام کننده مونوکسید کربن، هشدار نشت، کنتاکت های مغناطیسی و آشکارسازهای حرکتی می باشد و کیفیت بالا، طراحی شیک و سهولت نصب و استفاده از آن را مشخص می کند. شرکت هوشمند سازی ساختمان

ردیاب حرکت برای تمام درها و پنجره هایی که می خواهید در برابر سرقت محافظت کنید مناسب است.
  قیمت ویژه
396.00 کرون
قیمت معمولی 495.00 کرون
کمتر
1
  بیشتر
به سبد خرید اضافه کنید
خرید مطمئن
تحویل سریع
خرید باز 15 روزه
خدمات مشتری شایسته
به انتهای گالری تصاویر بروید
عکس محصول اصلی
به ابتدای گالری تصاویر بروید
درباره زنگ هوشمند Cavius
این ردیاب حرکتی از سری Cavius ​​Smart Alarm می باشد که به شما امکان می دهد امنیت منزل خود را از طریق یک اپلیکیشن ساده و کاربرپسند نظارت و کنترل کنید. با ترکیب محصولات مختلف کاویوس می توانید به راحتی سیستمی ایجاد کنید که انواع حوادث مانند آتش سوزی، نشت گاز، نشت آب و سرقت را به شما هشدار دهد. تمام محصولات در زنگ هوشمند کاویوس با کیفیت بالا، طراحی شیک و کاربر پسند بودن در هنگام نصب و استفاده مشخص می شوند. شما می توانید تا 32 محصول Cavius ​​را در یک سیستم متصل کنید.

با Cavius ​​Smart Alarm Hub، می‌توانید زنگ هوشمند Cavius ​​خود را از طریق یک برنامه کاربرپسند مستقیماً روی تلفن همراه خود نظارت و کنترل کنید، صرف نظر از اینکه در خانه هستید یا نه. اما همه هشدارهای Cavius ​​بدون هاب نیز کار می کنند. هوشمند سازی منازل

 

دزدگیر هوشمند
Cavius ​​یک هشدار هوشمند ایجاد کرده است زیرا هر نوع زنگ هشدار صدای زنگ مخصوص به خود را دارد - به این معنی که شما بلافاصله می دانید که آیا زنگ هشدار دود، هشدار دما، هشدار گاز، هشدار نشت یا دزدگیر است. و با عملکرد مکث می توانید در صورت کاذب بودن آلارم به مدت 10 دقیقه آن را غیرفعال کنید. عملکرد مکث با فشار دادن دکمه تست روی زنگ هشدار فعال می شود.

 

حداکثر امنیت
ایمنی با هشدارهای دود و دما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد زیرا هشدار زودتر و واضح‌تری دریافت می‌کنید که به شما زمان بیشتری برای مبارزه با آتش یا تخلیه خانه می‌دهد. هر محصول Cavius ​​نیز قبل از خروج از کارخانه به طور کامل مورد آزمایش قرار می گیرد، از جمله آزمایش های زیر:

سطح صدا در یک محفظه صوتی طراحی شده ویژه آزمایش می شود.
حساسیت در یک تونل دود کالیبره شده آزمایش می شود.
قسمت رادیویی تست شده است.
مصرف جریان در آشکارساز دما اندازه گیری می شود.
ولتاژ باتری و مقاومت داخلی باتری تست می شود.
 
ارتباطات رادیویی پیشرفته
Cavius ​​چندین گام را برای تضمین امنیت هرچه بیشتر ارتباطات رادیویی انجام داده است:
ارتباط در فرکانس تایید شده 868 مگاهرتز انجام می شود.
بخش رادیویی دارای گواهینامه کلاس 1 است.
برد در زمین های باز تا 100 متر است.
هنگامی که اعلام حریق با دکمه تست تست می شود، سیگنال رادیویی 15٪ کاهش می یابد تا اطمینان حاصل شود که تغییرات در سیگنال رادیویی بر ایمنی عملیاتی هشدار آتش تأثیر نمی گذارد. در صورت اعلام حریق واقعی، سیگنال به طور طبیعی با قدرت کامل ارسال می شود.
 

ویژگی های محصول برای آشکارساز حرکت Cavius ​​Smart Alarm
یک آشکارساز مادون قرمز غیرفعال (PIR) دارای یک عنصر pyro است که نور مادون قرمز را تشخیص می دهد. در جلوی عنصر پیرو عدسی وجود دارد که میدان دید آشکارساز را به چند بخش تقسیم می‌کند. هنگامی که یک مزاحم از کنار این بخش‌ها عبور می‌کند، عنصر pyro اجسام گرم‌تر را در حال حرکت می‌بیند و سیگنالی را به واحد مرکزی Cavius ​​Smart Alarm Hub ارسال می‌کند.

شرح عملکرد برای آشکارساز حرکت
نامگذاری - می توانید خودتان ردیاب های حرکتی را نام ببرید تا به راحتی آنها را شناسایی کنید، که اگر چندین آشکارساز داشته باشید مفید است.
زمان ورود - همچنین می‌توانید زمان ورود را خودتان تنظیم کنید، یعنی چه مدت طول می‌کشد از آشکارساز حرکت تا زمانی که زنگ فعال شود (۰ تا ۵۹ ثانیه). این به شما زمان می دهد تا وارد سالن شوید و در صورت داشتن ردیاب حرکت در درب ورودی، زنگ هشدار را غیرفعال کنید. همین تنظیم را می توان با زمان شروع انجام داد، یعنی از زمانی که زنگ هشدار روشن می شود تا فعال شدن چقدر طول می کشد.
رویداد هشدار - هنگامی که هشدار هوشمند Cavius ​​به طور کامل روشن می شود (حالت دور) یا در حالت محافظت پوسته (حالت خانه)، بلافاصله از یک رویداد مطلع خواهید شد. اگر زمانی که زنگ فعال است حرکتی ثبت شود، همه افراد متصل از رویداد هشدار مطلع خواهند شد.
هشدار - اگر هیچ یک از افراد متصل رویدادی را تأیید نکنند، سیستم پس از زمان ورودی تنظیم شده به زنگ هشدار می‌رود. در همان زمان، همه افرادی که به عنوان گیرنده زنگ هشدار انتخاب کرده اید از این رویداد مطلع می شوند. زنگ هشدار را می توان به راحتی با خاموش کردن آن در برنامه لغو کرد.
گزینه‌های هشدار - می‌توانید انتخاب کنید که آیا زنگ هشدار باید آژیر هشدار را فعال کند (آژیرهای آتش مانند آژیر عمل می‌کنند) یا اینکه زنگ هشدار باید بی‌صدا باشد و فقط هشداری درباره رویداد زنگ هشدار برای افراد متصل از طریق برنامه ارسال کند.
حساسیت - می توانید آشکارساز حرکت را به گونه ای تنظیم کنید که برای حیوانات خانگی ایمن باشد (ارتفاع ½ متر و حداکثر 25 کیلوگرم) یا تحمل صفر.
وضعیت - با فشار دادن آشکارساز حرکت در برنامه، همیشه می توانید عمل را بررسی کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد