تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

انتخاب شرکت طراحی سایت

یک مهندس QA مسئول اطمینان از این است که وب سایت تمام الزامات مشخص شده توسط مشتری را برآورده می کند و از نظر بصری جذاب و آسان برای استفاده است. شرکت طراحی سایت در اصفهان

دو مرد با لپ تاپ
5. از آنها بخواهید نمونه کارها را برای شما ارسال کنند
یک نمونه کار شامل وسعت تجربه یک توسعه دهنده وب است، بنابراین پروژه های تکمیل شده آنها را به دقت بررسی کنید. یک شریک وب قابل اعتماد که در مورد ارائه راه حل تجارت الکترونیک خود جدی است، یک بخش پروژه یا نمونه کار خواهد داشت که در آن می تواند دستاوردهای گذشته خود را به نمایش بگذارد.
از شرکت بخواهید مشارکت خود را در پروژه های مورد علاقه شما توضیح دهد. هم روی طراحی و هم روی توسعه کار کردید یا فقط روی طراحان؟ آیا امروز هم خدمات پشتیبانی و نگهداری ارائه می دهید؟

یک شرکت توسعه خبره دانش عمیقی از رویکردها، روش‌ها و فرآیندهای توسعه موثر خواهد داشت.

6. سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیتی را درخواست کنید
در تمام شرکت های توسعه وب، داده های محرمانه و نگرانی هایی در مورد امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. این داده‌های حساس در بسیاری از پروژه‌های نرم‌افزاری ضروری هستند و در صورت عدم محافظت می‌توانند عملکرد شرکت را به خطر بیندازند.

بنابراین، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار و تقریباً همه شرکت‌های توسعه وب از یک توافقنامه عدم افشا (NDA) به عنوان بخشی از فرآیند قانونی و اخلاقی پیروی می‌کنند. از اطلاعات شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند و محرمانه بودن کامل را فراهم می کند. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

نقل قول NDA
یک یادداشت سریع در مورد اینکه چرا این مهم است:
هنگام نهایی کردن طراحی وب سایت، توسعه دهندگان اغلب به شرکت های میزبانی اعتماد می کنند تا به آنها در مدیریت سرورهای توسعه مبتنی بر اینترنت برای آزمایش و تأیید مشتری کمک کنند.

وب سایت شما فقط به اندازه امنیتی است که توسط شرکت توسعه وب شما حفظ می شود. حتماً مفاد جامعی را در قرارداد محرمانگی خود لحاظ کنید تا مطمئن شوید که در مورد اقدامات امنیتی فیزیکی و مجازی خود سؤال کنید.

7. نظرات، رتبه بندی ها و نظرات مشتریان را بررسی کنید
تقریباً همه شرکت‌های توسعه‌دهنده وب‌سایت، بخشی را اختصاص می‌دهند که مشتریان می‌توانند نظرات یا نظرات خود را در آنجا بگذارند. مطمئناً همه چیز مثبت خواهد بود تا همه بازدیدکنندگان بتوانند آن را ببینند.

برای اطمینان از اعتبار توصیفات، مدتی را صرف تحقیق در مورد شرکت توسعه بالقوه خود در موتورهای جستجو و سایر سیستم عامل های شخص ثالث کنید. هزاران شرکت توسعه وب از سراسر جهان را خواهید دید که در Clutch و GoodFirms بررسی شده اند. اگرچه اکثر آنها معتبر هستند، برخی از شرکت ها برای بهبود اعتبار خود، موارد جعلی را منتشر می کنند.

وب سایت شرکت کلاچ
شما حتی نظرات بهترین شرکت های توسعه وب در ایالات متحده را در این وب سایت ها خواهید یافت. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

به ایرادات آن توجه کنید، به خصوص زمانی که یک شرکت توسعه وب مقرون به صرفه را می بینید. اگر با یک شرکت توسعه دهنده وب در شبکه های مختلف برخورد کردید، از مشتریان قبلی مطلع شوید و با آنها تماس بگیرید تا از تجربیات آنها مطلع شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد