تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

آینده خانه هوشمند در جهان

به طور کلی، تخمین زده می‌شود که ارزش بازار دستگاه‌های «خانه هوشمند» در مکزیک تقریباً 647 میلیون دلار است، طبق ارقام Hootsuite. طبق پیش‌بینی‌هایی که اخیراً توسط Statista DMO ارائه شده است، این روند می‌تواند در سال جاری تا 209 میلیون دلار در صنعت تولید کند: اینتل. شرکت خانه هوشمند

به نوبه خود، Mirati Home کمک کرد که طبق گزارش Digital Global Global Review در سال 2021، 12.2 درصد از کاربران اینترنت بین 16 تا 64 سال گزارش دادند که حداقل یک دستگاه هوشمند برای خانه دارند، بنابراین حدود 11 میلیون کاربر خانه هوشمند تخمین زده می شود. در مکزیک.
همچنین تا کنون در سال 2021 مقوله اتوماسیون خانگی در کشور نسبت به سال 2020 رشد 88 درصدی داشته است و پیش بینی می شود این روند رشد ادامه یابد. به طور خاص برای دسته خانه های هوشمند، اندازه بازار در مکزیک تا سال 2021 بین 200 تا 500 میلیون پزو تخمین زده می شود.

Karina Oceguera، مدیر پروژه خانه هوشمند در TechZone، اظهار داشت: «طبق آمارهای Digital Market Outlook، درآمد بازار خانه هوشمند در مکزیک 976.96 میلیون دلار است که 806.86 میلیون دلار بیشتر از سال 2017 است که نشان دهنده رشد تصاعدی این صنعت است. دیده شده. به همین ترتیب، پیش بینی می شود تا سال 2025 این رقم به 2189.2 میلیون دلار برسد.

با توجه به اینکه مکزیک بیش از 17 میلیون خانه به اینترنت متصل است، پتانسیل توسعه «خانه‌های هوشمند» در کشور مهم است؛ تنها یک سرمایه‌گذاری کوچک برای افزودن به توسعه این فضاها کافی است.

این دستورالعمل می افزاید که در سراسر جهان، تخمین زده می شود که امروزه بیش از 7 میلیارد دستگاه اینترنت اشیا متصل وجود داشته باشد و کارشناسان پیش بینی می کنند که این تعداد تا سال 2020 به 10 میلیارد و تا سال 2025 به 22 میلیارد افزایش یابد که تعداد خانوارهای فعال با 5.6 ​​میلیون کاربر را نشان می دهد. . هوشمند سازی خانه


شرایط در مکزیک چیست؟
اینترنت اشیاء در خانه ها چند سالی است که یک روند در حال توسعه بوده و به طور تصاعدی در حال رشد است. بر اساس گزارش موسسه ملی آمار و جغرافیا، بیش از 60 درصد خانه ها در کشور دارای اتصال اینترنتی هستند که نشان دهنده پتانسیل بالایی از بازار است.

علاوه بر این، «خانه هوشمند» شامل طیف وسیعی از امکانات تکنولوژیکی است که شامل راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات مختلفی می‌شود که با نیازهای خاص هر کاربر سازگار است، جنبه‌ای که به‌طور تصاعدی فرصت‌های یکپارچه‌کننده‌ها و توزیع‌کنندگان را برای ارائه خدمات تخصصی افزایش می‌دهد. .

کاربران در حال حاضر به دنبال محصولات یا راه حل های هوشمند به طور جداگانه نیستند، بلکه خواستار تحول دیجیتال در خانه های خود هستند تا محیطی کاملاً «هوشمند» و در دسترس داشته باشند، این تنها توسط ارائه دهنده ای می تواند ارائه شود که سطح دانش فنی پیشرفته تری دارد و با خدمات مشاوره تخصصی، مناسب ترین فرصت ها برای کانال برای بستن پروژه های کوچک برای توسعه املاک کامل با کمک شرکت های ساختمانی یا صنعت بازسازی و طراحی داخلی وجود دارد.

برخی از فناوری‌هایی که «خانه هوشمند» بر پایه آن‌ها استوار است، هوش مصنوعی، ابر، Edge و رایانش ابری و اتصال 5G است، زیرا این فناوری‌ها سرعت پاسخگویی بهینه را از دستگاه‌ها و پردازش داده‌ها از طریق مدل‌ها برای تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی منابع تضمین می‌کنند.

طبق گزارش شرکت تحلیلی Juniper Research، این روند باعث رکورد فروش بیش از 4.2 میلیارد دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی در جهان در طول سال 2020 شد. پانورامای بازار مکزیک چندان متفاوت نیست، زیرا البته طبق آمار توسط Hootsuite فاش شده است، در حال حاضر 2.5 میلیون خانه وجود دارد که شرایط لازم برای "هوشمند" در نظر گرفتن را دارند.

حتی فراتر از خانه های معمولی، ما همچنین شاهد رشد تصاعدی در ساختمان های هوشمند کامل هستیم که از قبل آماده پشتیبانی از کل زیرساخت های فناوری هستند. ما می دانیم که رشد، بدون شک، می تواند برای بسیاری از صنایع و بخش های دیگر مفید باشد.

مدیر اجرایی اینتل افزود: صنعت در کشور در سطح پذیرش و پذیرش تقریباً کامل قرار دارد و در این روند استقبال روزافزون از این راه حل ها و تقاضای بیشتری برای آنها وجود دارد، به همین دلیل است که چنین نیست. زمان زیادی طول می کشد تا خانه ها و ساختمان های "هوشمند" بیشتری را ببینیم، که در سال های آینده به "شهرهای هوشمند" منجر خواهد شد.

در همین حال، آلخاندرو جاریتس، معاون بخش لوازم الکترونیکی مصرفی در سامسونگ مکزیک، گفت: «ویژگی «خانه‌های هوشمند» ارتباط و تعامل آن‌ها بین تجهیزات و محصولاتی است که در ابتدا نامرتبط بودند، که به عنوان یک فرصت برای کسب‌وکار ارائه می‌شود گسترش پیشنهاد کانال های توزیع بنابراین، آن

انتخاب شرکت طراحی سایت

یک مهندس QA مسئول اطمینان از این است که وب سایت تمام الزامات مشخص شده توسط مشتری را برآورده می کند و از نظر بصری جذاب و آسان برای استفاده است. شرکت طراحی سایت در اصفهان

دو مرد با لپ تاپ
5. از آنها بخواهید نمونه کارها را برای شما ارسال کنند
یک نمونه کار شامل وسعت تجربه یک توسعه دهنده وب است، بنابراین پروژه های تکمیل شده آنها را به دقت بررسی کنید. یک شریک وب قابل اعتماد که در مورد ارائه راه حل تجارت الکترونیک خود جدی است، یک بخش پروژه یا نمونه کار خواهد داشت که در آن می تواند دستاوردهای گذشته خود را به نمایش بگذارد.
از شرکت بخواهید مشارکت خود را در پروژه های مورد علاقه شما توضیح دهد. هم روی طراحی و هم روی توسعه کار کردید یا فقط روی طراحان؟ آیا امروز هم خدمات پشتیبانی و نگهداری ارائه می دهید؟

یک شرکت توسعه خبره دانش عمیقی از رویکردها، روش‌ها و فرآیندهای توسعه موثر خواهد داشت.

6. سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیتی را درخواست کنید
در تمام شرکت های توسعه وب، داده های محرمانه و نگرانی هایی در مورد امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. این داده‌های حساس در بسیاری از پروژه‌های نرم‌افزاری ضروری هستند و در صورت عدم محافظت می‌توانند عملکرد شرکت را به خطر بیندازند.

بنابراین، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار و تقریباً همه شرکت‌های توسعه وب از یک توافقنامه عدم افشا (NDA) به عنوان بخشی از فرآیند قانونی و اخلاقی پیروی می‌کنند. از اطلاعات شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می کند و محرمانه بودن کامل را فراهم می کند. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

نقل قول NDA
یک یادداشت سریع در مورد اینکه چرا این مهم است:
هنگام نهایی کردن طراحی وب سایت، توسعه دهندگان اغلب به شرکت های میزبانی اعتماد می کنند تا به آنها در مدیریت سرورهای توسعه مبتنی بر اینترنت برای آزمایش و تأیید مشتری کمک کنند.

وب سایت شما فقط به اندازه امنیتی است که توسط شرکت توسعه وب شما حفظ می شود. حتماً مفاد جامعی را در قرارداد محرمانگی خود لحاظ کنید تا مطمئن شوید که در مورد اقدامات امنیتی فیزیکی و مجازی خود سؤال کنید.

7. نظرات، رتبه بندی ها و نظرات مشتریان را بررسی کنید
تقریباً همه شرکت‌های توسعه‌دهنده وب‌سایت، بخشی را اختصاص می‌دهند که مشتریان می‌توانند نظرات یا نظرات خود را در آنجا بگذارند. مطمئناً همه چیز مثبت خواهد بود تا همه بازدیدکنندگان بتوانند آن را ببینند.

برای اطمینان از اعتبار توصیفات، مدتی را صرف تحقیق در مورد شرکت توسعه بالقوه خود در موتورهای جستجو و سایر سیستم عامل های شخص ثالث کنید. هزاران شرکت توسعه وب از سراسر جهان را خواهید دید که در Clutch و GoodFirms بررسی شده اند. اگرچه اکثر آنها معتبر هستند، برخی از شرکت ها برای بهبود اعتبار خود، موارد جعلی را منتشر می کنند.

وب سایت شرکت کلاچ
شما حتی نظرات بهترین شرکت های توسعه وب در ایالات متحده را در این وب سایت ها خواهید یافت. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

به ایرادات آن توجه کنید، به خصوص زمانی که یک شرکت توسعه وب مقرون به صرفه را می بینید. اگر با یک شرکت توسعه دهنده وب در شبکه های مختلف برخورد کردید، از مشتریان قبلی مطلع شوید و با آنها تماس بگیرید تا از تجربیات آنها مطلع شوید.

چه انواعی از طراحی وب وجود دارد و چگونه متفاوت است؟

فهرست مطالب
انواع طراحی وب سایت بسته به عملکرد و کاربرد مورد نظر سایت خدمات طراحی سایت اصفهان
طراحی وب ثابت یا استاتیک
طراحی وب پویا
طراحی وب سایت واکنش گرا یا طراحی وب سایت واکنش گرا
طراحی وب مایع یا سیال
طراحی وب سایت ریسپانسیو
طراحی تک صفحه ای و چند صفحه ای
طراحی وب یک صفحه
طراحی وب چند صفحه ای
درباره طراحی وب سایت بیشتر بدانید
طراحی وب چیست و از چه چیزی تشکیل شده است؟
Front End چیست و برای چیست؟ طراحی و اهمیت
Google My Business: چیست، از چه چیزی تشکیل شده است، چگونه کار می کند و چرا به آن نیاز دارید؟
طراحی وب شامل تمام آن وظایفی است که ماموریت آنها توسعه آینده یک وب سایت است که از جمله اهداف آنها می توان به شرح، برنامه ریزی، طراحی بصری یا نمونه سازی پروژه و تعریف الزامات و نیازهایی که سایت باید برآورده کند، اشاره کرد.

طراحی وب سایت می تواند برای آینده یک شرکت تعیین کننده باشد و مهمتر از همه، برای فرآیند جذب مشتری و گسترش پایگاه های اطلاعاتی آن برای استفاده تجاری، که منجر به درآمد و فروش بیشتر می شود.

به همه این دلایل، ایجاد یک وب سایت جذاب و موثر ضروری و مفید است. با این حال، هر نوع طراحی وب ممکن است برای رسیدن به اهداف شما مناسب نباشد.

ما از شما دعوت می کنیم تا انواع طراحی وب را که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است را بیاموزید و درک کنید.

انواع طراحی وب سایت بسته به عملکرد و کاربرد مورد نظر سایت قیمت طراحی سایت در اصفهان
امروزه که در دنیای آنلاین غوطه ور می شویم، طراحی وب بر رابط کاربری و تجربه کاربر تمرکز دارد که می تواند شامل ظاهر، عملکرد، طراحی و محتوای وب سایت و سایر موارد باشد.

ما طیف گسترده ای از انواع طراحی های وب را پیدا کردیم که به اندازه انواع مارک ها، کسب و کارها و ایده های پروژه متفاوت است.

به هر حال، در همه موارد، آنچه به دنبال آن است، داشتن یک طراحی وب کاربردی است که به بهترین شکل ممکن با نیازهای پروژه سازگار باشد.

مطمئناً همه ما یک نوع شناسی عالی از محصولات و خدمات طراحی وب را دیده ایم، اما در بیشتر موارد با برخی از اصطلاحات و نحوه عملکرد آنها آشنایی چندانی نداریم.

بنابراین، در اینجا لیستی از انواع اصلی طراحی وب را بر اساس استفاده مورد انتظار، عملکرد، فعالیت تجاری و/یا تعداد صفحات یا بازدیدها گردآوری می کنیم.

هر ابزار معمولاً بر حل یک مشکل خاص در هر نوع طراحی وب متمرکز است.

با توجه به تجربه ما، دانستن مزایا و معایب آن ضروری است تا هنگام ایجاد یک پروژه تصمیم بدی نگیریم یا آنطور که می خواهیم پیش بینی نشود.

مزایای خانه های هوشمند

خانه های هوشمند چندین مزیت از جمله بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه، افزایش ایمنی و امنیت، راحتی و صرفه جویی در زمان و دسترسی افراد مسن و معلول را ارائه می دهند. بیایید هر یک از این مزایا را جداگانه بررسی کنیم. خانه هوشمند


بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه

خانه های خودکار می توانند به صاحبان خانه در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبوض آب و برق کمک کنند. برای مثال، ترموستات‌های هوشمند می‌توانند دمای خانه را بر اساس میزان اشغال و شرایط آب‌وهوایی تنظیم کنند، در حالی که می‌توان روشنایی هوشمند را در زمانی که کسی در اتاق نیست خاموش کرد. این تغییرات کوچک در کنار هم می توانند صرفه جویی قابل توجهی در طول زمان داشته باشند.


علاوه بر این، بهره وری انرژی نه تنها برای کیف پول صاحبان خانه، بلکه برای محیط زیست نیز مفید است. با کاهش مصرف انرژی، خانه های هوشمند می توانند به کاهش انتشار کربن کمک کرده و به آینده ای پایدارتر کمک کنند.

بهره وری انرژی و قبوض_ خانه هوشمند

خانه های خودکار می توانند به صاحبان خانه در صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبوض آب و برق کمک کنند. هوشمند سازی منازل

امنیت و حفاظت بیشتر

خانه‌های خودکار نیز می‌توانند به بهبود ایمنی کمک کنند، چه زمانی که سرنشینان در خانه هستند و چه خارج از خانه. برای مثال، دوربین‌های هوشمند و حسگرهای حرکتی را می‌توان برای شناسایی و ثبت فعالیت‌های مشکوک پیکربندی کرد، در حالی که قفل‌های خودکار را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که در زمان‌های خاصی از روز یا در پاسخ به یک محرک از پیش تعیین‌شده، مانند نقض امنیتی، قفل یا باز شود.


به‌علاوه، برخی از سیستم‌های خانه هوشمند می‌توانند صاحب خانه‌ها را از خطرات احتمالی مانند نشت دود یا مونوکسید کربن آگاه کنند و به آن‌ها اجازه دهند سریع عمل کنند و از آسیب‌های جدی جلوگیری کنند.