تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

تبلیغات کسب و کار

اطلاعات عمومی و تخصصی در زمینه تبلیغات

آینده خانه هوشمند در جهان

به طور کلی، تخمین زده می‌شود که ارزش بازار دستگاه‌های «خانه هوشمند» در مکزیک تقریباً 647 میلیون دلار است، طبق ارقام Hootsuite. طبق پیش‌بینی‌هایی که اخیراً توسط Statista DMO ارائه شده است، این روند می‌تواند در سال جاری تا 209 میلیون دلار در صنعت تولید کند: اینتل. شرکت خانه هوشمند

به نوبه خود، Mirati Home کمک کرد که طبق گزارش Digital Global Global Review در سال 2021، 12.2 درصد از کاربران اینترنت بین 16 تا 64 سال گزارش دادند که حداقل یک دستگاه هوشمند برای خانه دارند، بنابراین حدود 11 میلیون کاربر خانه هوشمند تخمین زده می شود. در مکزیک.
همچنین تا کنون در سال 2021 مقوله اتوماسیون خانگی در کشور نسبت به سال 2020 رشد 88 درصدی داشته است و پیش بینی می شود این روند رشد ادامه یابد. به طور خاص برای دسته خانه های هوشمند، اندازه بازار در مکزیک تا سال 2021 بین 200 تا 500 میلیون پزو تخمین زده می شود.

Karina Oceguera، مدیر پروژه خانه هوشمند در TechZone، اظهار داشت: «طبق آمارهای Digital Market Outlook، درآمد بازار خانه هوشمند در مکزیک 976.96 میلیون دلار است که 806.86 میلیون دلار بیشتر از سال 2017 است که نشان دهنده رشد تصاعدی این صنعت است. دیده شده. به همین ترتیب، پیش بینی می شود تا سال 2025 این رقم به 2189.2 میلیون دلار برسد.

با توجه به اینکه مکزیک بیش از 17 میلیون خانه به اینترنت متصل است، پتانسیل توسعه «خانه‌های هوشمند» در کشور مهم است؛ تنها یک سرمایه‌گذاری کوچک برای افزودن به توسعه این فضاها کافی است.

این دستورالعمل می افزاید که در سراسر جهان، تخمین زده می شود که امروزه بیش از 7 میلیارد دستگاه اینترنت اشیا متصل وجود داشته باشد و کارشناسان پیش بینی می کنند که این تعداد تا سال 2020 به 10 میلیارد و تا سال 2025 به 22 میلیارد افزایش یابد که تعداد خانوارهای فعال با 5.6 ​​میلیون کاربر را نشان می دهد. . هوشمند سازی خانه


شرایط در مکزیک چیست؟
اینترنت اشیاء در خانه ها چند سالی است که یک روند در حال توسعه بوده و به طور تصاعدی در حال رشد است. بر اساس گزارش موسسه ملی آمار و جغرافیا، بیش از 60 درصد خانه ها در کشور دارای اتصال اینترنتی هستند که نشان دهنده پتانسیل بالایی از بازار است.

علاوه بر این، «خانه هوشمند» شامل طیف وسیعی از امکانات تکنولوژیکی است که شامل راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات مختلفی می‌شود که با نیازهای خاص هر کاربر سازگار است، جنبه‌ای که به‌طور تصاعدی فرصت‌های یکپارچه‌کننده‌ها و توزیع‌کنندگان را برای ارائه خدمات تخصصی افزایش می‌دهد. .

کاربران در حال حاضر به دنبال محصولات یا راه حل های هوشمند به طور جداگانه نیستند، بلکه خواستار تحول دیجیتال در خانه های خود هستند تا محیطی کاملاً «هوشمند» و در دسترس داشته باشند، این تنها توسط ارائه دهنده ای می تواند ارائه شود که سطح دانش فنی پیشرفته تری دارد و با خدمات مشاوره تخصصی، مناسب ترین فرصت ها برای کانال برای بستن پروژه های کوچک برای توسعه املاک کامل با کمک شرکت های ساختمانی یا صنعت بازسازی و طراحی داخلی وجود دارد.

برخی از فناوری‌هایی که «خانه هوشمند» بر پایه آن‌ها استوار است، هوش مصنوعی، ابر، Edge و رایانش ابری و اتصال 5G است، زیرا این فناوری‌ها سرعت پاسخگویی بهینه را از دستگاه‌ها و پردازش داده‌ها از طریق مدل‌ها برای تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی منابع تضمین می‌کنند.

طبق گزارش شرکت تحلیلی Juniper Research، این روند باعث رکورد فروش بیش از 4.2 میلیارد دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی در جهان در طول سال 2020 شد. پانورامای بازار مکزیک چندان متفاوت نیست، زیرا البته طبق آمار توسط Hootsuite فاش شده است، در حال حاضر 2.5 میلیون خانه وجود دارد که شرایط لازم برای "هوشمند" در نظر گرفتن را دارند.

حتی فراتر از خانه های معمولی، ما همچنین شاهد رشد تصاعدی در ساختمان های هوشمند کامل هستیم که از قبل آماده پشتیبانی از کل زیرساخت های فناوری هستند. ما می دانیم که رشد، بدون شک، می تواند برای بسیاری از صنایع و بخش های دیگر مفید باشد.

مدیر اجرایی اینتل افزود: صنعت در کشور در سطح پذیرش و پذیرش تقریباً کامل قرار دارد و در این روند استقبال روزافزون از این راه حل ها و تقاضای بیشتری برای آنها وجود دارد، به همین دلیل است که چنین نیست. زمان زیادی طول می کشد تا خانه ها و ساختمان های "هوشمند" بیشتری را ببینیم، که در سال های آینده به "شهرهای هوشمند" منجر خواهد شد.

در همین حال، آلخاندرو جاریتس، معاون بخش لوازم الکترونیکی مصرفی در سامسونگ مکزیک، گفت: «ویژگی «خانه‌های هوشمند» ارتباط و تعامل آن‌ها بین تجهیزات و محصولاتی است که در ابتدا نامرتبط بودند، که به عنوان یک فرصت برای کسب‌وکار ارائه می‌شود گسترش پیشنهاد کانال های توزیع بنابراین، آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد